Lidl letáky - aktuální akce

Sdílejte obsah s přáteli

✅ Aktuální letáky Lidl v nejvyšší kvalitě. Najděte prodejní akci přesně pro vás 👍. Vyberte si ze skvělé nabídky letáků hned teď a vydejte se nakoupit do obchodu Lidl , který je pro vás otevřen každý den.


Informace o obchodu a letácích Lidl

Přehledné informace přinášejí Lidl letáky , které najdete v elektronické podobě mezi obchody v kategorii Hypermarkety a supermarkety . Oblíbená sít prodejen Lidl nabízí letáky na své zboží, které lze aktuálně v obchodech Lidl nakoupit. Letáky nabízíme v celkovém množství 6 kusů . Nakupujte se slevou, kterou obchod Lidl inzeruje ve svých letácích.


Lidl – kvalita, skvělé ceny a široký sortiment


Lidl je součástí českého maloobchodního trhu teprve od roku 2003, ale brzy si u nás získal velkou popularitu. Zajímavé ceny, tematické nabídky a propracované akce lákají do obchodů Lidl stále více nakupujících, kteří se pravidelně vracejí.


Akční nabídky Lidl vstupují v platnost buď v pondělí, ve čtvrtek nebo v sobotu. Nejaktuálnější informace o všech platných nabídkách v kamenných obchodech i e-shopu jsou na webové stránce www.lidl.cz. Akční leták Lidl je platný od pondělí do neděle, ale některé akční ceny mohou platit i kratší dobu, třeba jen 3 dny. Tyto krátké slevy jsou označovány jako „Nejčerstvější nabídka“, která se týká zejména ovoce a zeleniny, masa a uzenin, pečiva či mléčných výrobků. Zákazníci v letácích často najdou tematické akční nabídky, věnované některé z národních kuchyní (např. na téma „Pravá chuť Ameriky“, „Speciality ve španělském rytmu“, „Pestré chutě Itálie“ apod.) s řadou výrobků, které pocházejí z dané země a nejsou v pravidelné nabídce Lidl. Skvělé cenové akce jsou označeny jako „Super nabídka“ a lákají hlavně na vysoce jakostní potraviny. V letáku je také informace o zboží nejvyšší kvality od českých dodavatelů.


„Produktem týdne“ bývá například oblečení za bezkonkurenční cenu, která je označena jako „cenový trhák“. V akční nabídce letáku Lidl je kromě oblečení i další textil, vybavení domácnosti, včetně elektrotechniky, nebo například sezónních květin. Další část letáku vstupuje v platnost ve čtvrtek a jedná se o další okruhu zboží, např. dětské oblečení, či jiné kolekce oblečení pro dospělé, hračky a kreativní pomůcky, hobby sortiment. Objevují se i sezónně laděné nabídky, třeba dekorace. Poslední akční nabídka je platná vždy od soboty a týká se vybraných potravin. V letáku jsou také informace o novinkách v řetězci Lidl, jako je například snižování množství plastových obalů, informace o probíhajících soutěžích apod. Celkový rozsah letáku je 64 stran.


Zvláštní leták má online prodej. Speciální nabídka e-shopu má rozsah 8 stran a věnuje se hlavně spotřebnímu zboží. Delší platnost, a to až dva měsíce mají například akční letáky s vánočními dárky. Jejich rozsah je 40 stran, a kromě nabídky dárků pro všechny věkové kategorie jsou v nich také informace o dárkových kartách Lidl pro ty, kteří nevědí, co si přát.


akčním letáku jsou také informace o speciální cenách označených „Lidl Plus ceny minus“. Ty platí pro všechny uživatele věrnostní aplikace Lidl Plus, která přináší uživatelům další možnosti, jak při nákupech ušetřit a získat kupóny. Ty pak lze použít při dalších nákupech, a tak znova ušetřit. Veškeré informace o aktuálně probíhajících akcích jsou přehledně k dispozici na www.lidl.cz.


Historie a vývoj obchodů Lidl


Řetězec Lidl má část historie společnou s Kauflandem, protože obě společnosti patří stejnému majiteli, německé společnosti Schwarz-Gruppe. Už v roce 1930 do již tehdy existující firmy Lidl & Co. zabývající se velkoobchodním prodejem exotického ovoce vstoupil nový společník Josef Schwarz. Pod novým názvem Lidl & Schwarz KG velkoobchod rozšířil svůj sortiment na plnohodnotný velkoobchod s potravinami. Firma se rychle rozvíjela a vstoupila i do maloobchodního prodeje. První prodejny Lidl se v Německu objevily v 70. letech 20. století a od 90. let obchody Lidl dále expandovaly do dalších zemí. Dnes má Lidl prodejny nejen v Evropě, ale také v USA.


Na českém trhu Lidl působí od roku 2003. Za tu dobu si vybudoval věrný okruh zákazníků, i když se z původního „levného řetězce“, což symbolizoval slogan „Lidl je levný“, změnil na síť obchodů, který sází na kvalitu za rozumné ceny. V současnosti má Lidl v České republice celkem 260 prodejen, čtyři logistická centra pro kamenné prodejny a jedno pro e-shop, a zaměstnává kolem 11 tisíc zaměstnanců. Celosvětově je prodejen více než 10 500 a počet zaměstnanců se blíží 300 000.


Lidl – správná volba


Stálý sortiment prodejen Lidl tvoří kolem 1 900 položek, které jsou doplňovány o výrobky v časově omezených akcích. I když je Lidl vlastně diskontní prodejnou, působí jako moderní obchodní síť, která si zakládá na kvalitě, a nejen na cenách. Nakupující oceňují čerstvé pečivo, kvalitní maso, uzeniny i ovoce a zeleninu. Své místo mají v nabídce prodejen Lidl také bezlepkové potraviny a výrobky podporující zdravý životní styl.


Více než 80 % veškerého sortimentu v obchodech Lidl tvoří jeho privátní značky. Za kvalitu srovnatelnou se značkovými výrobky, nebo dokonce i vyšší, zákazníci zaplatí nižší ceny.  Privátní značky Lidl jsou často kladně hodnoceny v testech kvality. Lidl spolupracuje i s českými výrobci, ale své dodavatele si pečlivě vybírá.


Firma má pověst dobrého zaměstnavatele, který jako první řetězec v České republice začal svým zaměstnancům plošně navyšovat platy, a to již od roku 2017. V posledních letech se mění také vzhled prodejen tak, aby byly přehlednější a klienti se v nich mohli lépe pohybovat díky širším uličkám. Patří opakovaně mezi nejlépe hodnocené obchodní řetězce u nás. I když v počátcích podnikání Lidlu v Česku utrpěla jeho pověst kvůli někdy zbytečnému kácení stromů, dnes si naopak zakládá na tom, že všude, kde působí, se chová zodpovědně k životnímu prostředí a snaží se o trvalou udržitelnost.


Významné jsou také charitativní projekty Lidlu, a to jak na lokální, tak na celostátní úrovni. Asi nejviditelnějším z nich jsou „Rákosníčkova hřiště“, která Lidl budoval po celé České republice. Za 150 milionů korun jich celkem vyrostla rovná stovka. Podporuje také sbírku „Srdce dětem“, potravinovou sbírku pro potřebné a další charitativní aktivity.

Naši partneři